БЛАГОДАРЯ!

Благодарности за 7 Дни завръщане на личната сила с Аватар&Ясен Николов&Ива&GlobalLightWorks

Благодарности за 7 Дни завръщане на личната сила с Аватар&Ясен Николов&Ива&GlobalLightWorks

„Искам да благодаря на Ива и Ясен за всичко това което направихте за нас! Усещам, че само мисълта за тази практика и тази група ме кара да бъда аз, да бъда себе си.Ще ми липсва всичко това, но аз лично смятам да продължа да работя по тази практика!“ И.Б.

„Благодарност към Ясен и Ива за споделената програма, за всеотдайността и подкрепата! Аз също съм на мнение да се запази групата,макар и малобройна в момента от гледна точка на активно учстващи. Личното израстване не е индивидуален процес (както впрочем и нищо в този свят не е затворено в капсула около Егото ни). Споделянето, дискусията могат да помогнат на много от нас. Споделянето не само на мисли и преживявания, но и на знания, опитност, ще обогати всеки, който съзнателно сее присъединил в групата по пътя на собственото си търсене и осъществяване.“ Б.С.

„Когато човек работи, за да реализира мечтите си, той осъществява себе си, разгръща потенциала си и изразява най-съкровеното от себе си. Само това е достатъчно, за да се подкрепи начинанието Когато тази работа е в полза и за благото на другите е вече по-висша степен на себеизява. Това го правят хора, които са осъзнали една малко по-специална мисия. Достойно за уважение в дори самото отваряне на сърцето за другите с обич и благодарност. Усилията, които си положила за създаването на AVATAR тепърва ще дават резултат в привличането на повече съмишленици. Аз самата съм доста далеч в информираността в областта, в която се занимавате, точно толкова, колкото човек от друга област би се изгубил в моя професионален понятиен кръг. Но те подкрепям съвсем искрено, радвам се на постиженията ти – личните и тези в полза на другите, радвам се че се чувстваш реализирана. Убедена съм, че тепърва ще откриваме „общи пътечки“. Благодарност и признателност за сътвореното и споделеното! Искрено съм убедена в успехите ти и от сърце ти пожелавам чудесна реализация! (h)“ Б.С.

„Ивче ,извинявай за безпокойството,но би ли ми изпратила и на двете места 1ви и 3ти ден.
Днес изслушах 2ри и 4ти ден. Гласът на Ясен е мехлем за душата. Стана ми толкова хубаво,леко, чувствам се като перце. Имам чувството,че съм някъде високо в балкана
и около мен приказна красота и зеленина и се чувствам щастлива и лека.Извинявай,аз май се поувлякох ,но исках за изразя ,че се чувствам много добре.Предай ,ако обичаш на Ясен,че му благодаря за всичко.Обичам те-Ани♥ “ А.С.

„Хубаво е че има такива центрове и групи като тази и още много други като вашия център също, които помагат на хората да видят истинските неща и да усетят силата на своите мисли и желания , но осъзнато.Ще се радвам някой път да се видим на живо. Все ще успея да се включа в някое ваше мероприятие.“ Н.Г.

„Благодаря, Ива! Започнах. Вдъхнових се! :)) Светли празници на теб и всички светли души около теб!“ Б.И.

„Благодаря на всички Вас ,че научих и ще продължавам да се уча от вашия голям опит и прекрасни знания !
Благодаря на всички от Avatars , най-вече на Иви Митева-Савчева ,че се отзова на моята покана и на Ясен Николов -за “ Връщане на личната сила за 7 дни“, а гласът му е толкова успокояващ и даващ сила да повярваме в себе си и своите способности . БЛАГОДАРЯ!

Благодарим Ви, че приехте да сме с Вас в това Приключение и избрахте Ясен Николов за Ваш водач!

За нас беше огромно удоволствие да израстваме заедно в това велико пътешествие по завръщане на личната ни сила в 7 Дни!

Очакваме Ви с благодарност, признателност и любов: Ива Митева-Славчева и Ясен Николов,

http://avatar-co.net
http://globallightworks.com

https://www.facebook.com/groups/140660402786510/

Вашият коментар