Промяната

сн. Поля Митева; Промяната

сн. Поля Митева; Промяната

Diva Iva
Кой управлява живота ти – мислите, чувствата или емоциите ти? До сега управител бяха емоциите ми, но вече са мислите ми. Дойде време да живея това, за което съм предназначена – да се променям и раста към по-добро, да го споделям с другите и да подкрепям всеки, който също се стреми към това. Когато видя радостта в очите на Другият, умът ми казва „Да, това е!“, а сърцето ми прелива от мекота, грижовност, любов и благодарност.

Кой ти дава чувство на сигурност и комфорт? Мисълта ми дава чувството за комфорт. Била съм с много пари, носена на ръце, но това не ми даде комфорта. Мисълта, че съм свързана и центрирана със себе си, с изобилието във Вселената – това е сигурността!

Как се тренирам? Ето как:

01. Ден първи – Сигурност и изобилие
02. Ден втори – Свобода и творчество
03. Ден трети – Самочувствие и отношения
04. Ден четвърти – Любов и щедрост
05. Ден пети – Себеусещане и изява
06. Ден шести – Разбиране и воля
07. Ден седми – Свързана безкрайност
Искаш ли и ти да си така?
Можеш, разбира се, че можеш и то без лишения, стрес, умора и загуба на енергия. Избери си само 7 Дни завръщане към личната сила и инвестирай в себе си и бъдещето си 90 минути от Безкрая, с който разполагаш.
iva@avatar-co.net

Вашият коментар